بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

مشخصات بلاگ
بی مزار...محسن
پیام های کوتاه
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۲۱
    مرض
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

هروقت خواستی...

پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ق.ظ

  • سیدمحسن علوی

نظرات  (۱۰)

چه زیبا.......
من بی اجازه لینک کردمتون:))
  • محمدرضا فلاح
  • سلام
    زیبا بود
    اجرتان با خدا

    نمیدونم چراسایت هایی مثل این سایت بایدانقدکم نظربذارن

    بهرحال من که خیلی استفاده بردم وکلی ازداستانهای شماروبرای بچه هام خوندم ولذت بردیم

    من وبلاگ ندارم خیلی ها میگن بسازولی نمیدونم اخرش به چه دردم میخوره؟میخوام لطف کنین بگین ایاسودی هم برای شماداشته؟

    پاسخ:
    سلام
    به قول یکی از دوستان ما وظیفمون رو انجام میدیم...
    بازم به قول یکی از دوستان: اگر یک نفر را به او وصل کردی/برای سپاهش تو سردار یاری...
    اگر یه نفر هم به وسیله ی این مطالب به امام زمانمون وصل شه واسه دنیا و آخرت ما بسه..
    یا حسین شهید...
  • بانوی مبارز
  • چند وقتیست ظرف نباتمان خالیست..چای تلخ میخورم و حسرت خراسان...
    :\\

    شاید دیر به دیر سر میزنم اما ارادتم همچنان پا برجاست
    {خورشید شب}
  • بانوی مبارز
  • چند وقتیست ظرف نباتمان خالیست..چای تلخ میخورم و حسرت خراسان...
    :\\

    شاید دیر به دیر سر میزنم اما ارادتم همچنان پا برجاست
    {خورشید شب}

    میلاد امام رضا ع بر شما مبارک

  • نماینده رسمی الکسا در ایران
  • www.iAlexa.ir
    افزایش بازدید واقعی
    افزایش بازدید سایت و وبلاگ شما
    افزایش رنک الکسا سایت و وبلاگ شما
    افزایش رنک گوگل سایت و وبلاگ شما
    قانونی شرعی حلال
    مورد تایید الکسا
    مورد تایید گوگل وبمستر

    عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

    هدیه ویژه : 20000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 5 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!
    هدیه ویژه : 40000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 10 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

    بازدید بیشتر=اعتبار بیشتر=موفقیت بیشتر شما


    www.iAlexa.ir

    در سال ۱۳۴۸ وارد نیروی هوایی شدم . در بدو ورود می بایستی یک سری آموزشها را در نیروی هوایی می دیدیم که از آن جمله آموزش زبان انگلیسی بود.این کلاس ها شروع آشنایی چندین ساله ی من با عباس بابایی بود...
    ایشان شخصیت خاصی داشتند واز همه متمایز بودند. در آن دوران بیشتر استادان زن بودند از جمله استاد کلاس زبان که یک زن آمریکایی بود.
    این استاد زبان برای اینکه فرهنگ مبتذل غرب را رواج دهد،به دانشجویان پیشنهاد شرم آوری داد که، اگر کسی امتحان پایان ترم را ۲۰ بگیرد من یک شب با او خواهم بود. بعد از اعلام نمرات عباس ازهمه نمره اش بیشتر بود او امتحان را ۱۹ گرفته بود. من برگه او را که دیدم تعجب کردم زیرا او یک کلمه ساده را غلط نوشته بود .
    و آن استاد هم به عباس گفت: تو عمدأ این کلمه را غلط نوشته ای تا با من نباشی.
    آنجا بود که من به عظمت روحی عباس پی بردم. ایشان با این کار درس تقوا و عفت و بزرگواری را به دیگران آموخت...

    راوی:((عظیم دربند سری))یکی از دوستان قدیمی شهید بابایی.

  • آرمان بدیعی
  • سلام: خدا ما رو در عمل به روایات ائمه معصومین یاری کنه ان شاء الله.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    كد ماوس

    
  • گروه طراحی