بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

مشخصات بلاگ
بی مزار...محسن
پیام های کوتاه
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۲۱
    مرض
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

عفو..

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۰ ق.ظ

خداوند به حضرت داوود علیه السلام وحی فرمود که : "ای داوود به گناهکاران بشارت بده که من توبه شما را می پذیرم و عفوتان می کنم. چون آن ها غیر از من کسی را ندارند، گناهکاران دل شکسته اند. گناه کرده اند و امیدشان به عفو است."


✔ یکی از داش مشدی ها چند سال پیش رفته بود مکه، رو به روی خانه خدا به خدا می گفت: "خدایا ما در تهران نخود و لوبیا را با آشغال هایش می خریم، ما هم آشغال هستیم و به مکه آمدیم، تو ما را همراه خوب ها بخر."

خدا این ها را دوست دارد. خدا ناله بنده گنهکار را از ذکر سبحان الله و لا اله الا الله که دیگران می گویند بیشتر دوست دارد. گریه می کند که خدایا مرا می آمرزی یا نمی آمرزی؟

خداوند به حضرت داوود می فرماید: 【 به این بنده ها بشارت بده که گناهانتان را می بخشم و عفو می کنم. 】

┘◄ آیت الله مجتهدی تهرانی

  • سیدمحسن علوی

نظرات  (۲)

سلامـ
وبلاگ خوبی داری
خوشحال میشم بهم سر بزنی
یا علی
  • سعید حسن زاده
  • چند وقته دارم سخنرانی ها و درساشو گوش میدم. خیلی حال میده انصافا. فقط ای کاش یه عکس بهتر ازش میزاشتی. این تصویر تناسب زیادی با نوشته نداره.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    كد ماوس

    
  • گروه طراحی