بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

مشخصات بلاگ
بی مزار...محسن
پیام های کوتاه
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۲۱
    مرض
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

دوستی بدون عمل

چهارشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۳، ۰۶:۰۸ ب.ظ

دوستی بدون عمل

بچه ام کوچولو بود، از من بیسکویت خواست.گفتم: امروز می خرم.
وقتی به خانه برگشتم ……
فراموش کرده بودم. بچه دوید جلو و پرسید: بابا بیسکویت کو؟
گفتم: یادم رفت!!!

بچه تازه به زبان آمده بود، گفت: بابا بَده، بابا بَده.
بچه را بغل کردم و گفتم: باباجان! دوستت دارم.
گفت: بیسکویت کو؟
دانستم که دوستی بدون عمل را بچه سه ساله هم قبول ندارد.
چگونه ما میگوئیم خدا و رسول و اهل بیت او را دوست داریم، ولی در عمل کوتاهی میکنیم؟
"استاد قرائتی"

  • سیدمحسن علوی

نظرات  (۱)

SalamMusic.Blog.Ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

كد ماوس


  • گروه طراحی