بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

مشخصات بلاگ
بی مزار...محسن
پیام های کوتاه
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۲۱
    مرض
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

یا ابا عبدالله..

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۳۰ ب.ظ

ترکش به جناق سینه و حنجره ی علی خورده بود. خون زیادی از سمت قلبش بیرون می آمد. در زیر نور ماه چهره ی علی نورانی تر شده بود. سعی کردم او را بلند کنم، اما او گفت: «دیگر دست به من نزنید، این ها آمده اند مرا ببرند، مگر نمی بینید. من باید بروم. کار من تمام است».
دوتا نفس عمیق کشید، به حالت نیم خیز بلند شد و ادامه داد: «السلام علیک یا اباعبدالله (ع)» سپس با صورت به زمین افتاد. فرشتگان الهی آمده بودند، او را تا بارگاه قدسی همراهی کنند، اما ما فرشته ها را نمی دیدیم.

  • سیدمحسن علوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

كد ماوس


  • گروه طراحی