بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

مشخصات بلاگ
بی مزار...محسن
پیام های کوتاه
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۲۱
    مرض
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مشهد..

پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۵۷ ق.ظ

علاقه شدید اهل سنت به آقا امام رضــا
✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤ ✤

❤ خاطره ای خواندنی از یک مبلغ دینی ا ♡❤
برای تبلیغ و اداره اردوهای تابستانی رفته بودم مریوان. روزانه صد نوجوان اهل سنت در اردوگاه تفریحی تربیتی ما حضور پیدا می کردند و من قصد داشتم قرعه کشی مشهد الرضا (ع) راه بیندازم و هر روز یک نفر انتخاب می شد برای سفر.
با همه شناختی که از محبت اهل سنت نسبت به اهل بیت داشتم یه خوفی تو دلم بود که نکنه استقبال بچه ها ضعیف باشه و استقبالی نکنند.

با خودم گفتم مشهد زورکی که نمیشه ... تا خدا چی بخواد!
طرحی به ذهنم خورد. خطاب به بچه ها گفتم: ما هر دوره به قرعه یک نفر را به مسافرتی می فرستیم انتخاب شهرش با خودتون.
نظر سنجی شروع شد.
گفتم بچه ها از بین شهرهای اصفهان، شیراز، همدان و مشهد یکی رو انتخاب کنید. هر شهری انتخاب شد، جایزه ویژه ما پس از قرعه کشی در پایان دوره، مسافرت به آن شهر خواهد بود.
گفتم: اصفهان. 17 تا دست شمردیم.
گفتم :شیراز. 18 تا دست بالا رفت.
گفتم :همدان. فکر کنم هشت تا...
سعی کردم خیلی عادی و بدون جو دادن بگم مشهد. هنوز کلمه از دهانم خارج نشده دیدم دستهاست که بالا اومده و چند نفر دارن داد می زنن "یا امام رضا" ...
بغض کردم و مبهوت مونده بودم. بچه های مریوان بودند. اهل سنت. همان ها که عده ای گمراه، عده‌ای مزدور دشمن و دشمن فاصله دار با اهل بیت معرفی شان می کنند.

این ماجرا ادامه پیدا کرد. بین بچه های مریوان، دیواندره، سنندج... هر روز مشهد الرضا با قاطعیت آرا انتخاب می شود. برنامه تا پایان شهریور ادامه دارد و هر روز یک اهل سنت دل به زیارت امام مهربانی ها می بندد و چه مشهدی بشود آن مشهد!!

  • سیدمحسن علوی

نظرات  (۲)

چه جالب بود دلم الان مشهد میخواد نه که یه حال باشه یه نیازه :(
دلم بد رقم هواشو کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

كد ماوس


  • گروه طراحی