بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

بی مزار...محسن

...نفس سوخته را مرهم ودرمانی نیست....

مشخصات بلاگ
بی مزار...محسن
پیام های کوتاه
  • ۱۰ ارديبهشت ۹۳ , ۲۲:۲۱
    مرض
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

سفر کربلا..

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۱ ق.ظ

از من نیاز میرسد و از تو ناز...

               عجب درد سری شده سفر کربلای من...

  • سیدمحسن علوی

نظرات  (۴)

نفستان حق...
که دلمان را هوایی کردید بازهم
به روزیم با شهید جانم...
Www.parishaniat.blog.ir
  • زائر آسمان ...
  • سلام
    روزی چشم و دلتان باشد حرم حضرت ارباب
    التماس دعا
    ی
    ا
    ع ل ی
    سلام...عیدتون مبارک

    دعوتید به .....رود و گنج


    http://zareh.blog.ir/post/361

    *************

     امام علی علیه السلام فرمودند:

    هر روزى که بر انسان وارد شود، گوید: من روز جدیدى هستم، من بر اعمال و گفتار تو شاهد مى باشم. سعى کن سخن خوب و مفید بگوئى، کار خوب و نیک انجام دهى. من در روز قیامت شاهد اعمال و گفتار تو خواهم بود. و بدان امروز که پایان یابد دیگر مرا نخواهى دید و قابل جبران نیست.

     أمالى صدوق: ص ۹۵، بحارالأنوار: ج ۶۸، ص ۱۸۱،
    با عرض سلام و خدا قوت.ضمن تبریک میلاد با سعادت مولا علی علیه السلام،با پست جدید و فوری با موضوع تعطیلی برنامه سمت خدا به روز هستیم...
    منتظر حضور،انتقاد و پیشنهادات شما افسر جنگ نرم هستیم...
    یا علی علیه السلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

    كد ماوس

    
  • گروه طراحی